Reiser

Gj?r en forskjell. Vask bilen.

Det er billig vedlikehold ? vaske bilen ofte. I oktober fins det enda en god grunn til ? pleie bilen, for hver solgte bilvask gir statoilstasjonene 50 kroner i bidrag til brystkreftsaken.
For tredje ?r p? rad er Statoil Fuel & Retail en av hovedpartnerne til Rosa sl?yfe. De to foreg?ende kampanjene har utl?st et samlet bidrag fra statoilstasjonene p? 3.760.000 kroner.
– Det er stasjonene selv som bidrar med penger til Rosa sl?yfe. Medarbeiderne har rosa t-skjorter denne m?neden, vi gir bort isskraper til alle kunder som hjelper oss ved ? ta ?rets viktigste bilvask. I tillegg selger vi Rosa sl?yfes velkjente reflekser. I ?r har vi tenkt nytt for ? bidra mer til aksjonen, i oktober vil kunder ogs? kunne kj?pe kaffe i rosa kopper og rosa spylerv?ske, forteller statoilforhandler Ole Aksel H?konsen.
H?konsen driver Statoil Noresund og Statoil Uller?l, og er leder av Statoilforhandlernes forhandlerr?d. – Rosa sl?yfe er en viktig dugnad som hele landet engasjerer seg i. Aksjonen f?r frem engasjement og kreativitet blant medarbeiderne, forteller H?konsen. – Begge de to ?rene vi har v?rt med er det mange som har gjort noe ekstra ut av kampanjen. Forhandlere har pyntet stasjonene i rosa, hatt rosa melis p? bollene, ja, en forhandler kj?rte en rosapyntet bil inn p? stasjonen. Vi p? stasjonen ?nsker b?de ? bidra og involvere kundene v?re. Ved ? vaske bilen hos oss i oktober gir kundene bilen litt ekstra omsorg f?r vinteren setter inn samtidig som de hjelper til i kampen mot kreft, det f?les godt og meningsfylt.
Gj?r en forskjell, vask bilen
For 16. ?ret p? rad arrangeres Rosa sl?yfe i Norge. Pengene fra aksjonen g?r til brystkreftforskning, opplysningsarbeid og andre brystkreftprosjekter. Temaet for ?rets aksjon er ?? leve med uhelbredelig kreft?.
Stadig flere overlever brystkreft. Men om lag en av fire kvinner som lever med brystkreft kommer til ? d? av sykdommen. De har brystkreft med spredning til andre organer, og for dem vil behandlingen ha som m?l ? begrense sykdommen, lindre smerter og forlenge livet. I ?r retter vi oppmerksomheten mot dem som har f?tt en av livets mest ubarmhjertige beskjeder: du kan ikke bli frisk.
– Med budskapet gj?r en forskjell, vask bilen, h?per jeg alle tar ?rets viktigste bilvask p? Statoil n? i oktober, oppfordrer H?konsen.
Kampanjeperioden varer fra 6.oktober til og med 2. november.
Dersom du har sp?rsm?l, vennligst kontakt:
Cathrine Myhren, kommunikasjonsr?dgiver, Statoil Fuel & Retail Norge
+47 400 75 600,[email protected]

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy