Reiser

Enklere liv er ?rets nettbutikk i Norge

Enklere liv ble ?rets nettbutikk 2014 fordi de har et bunnsolid konsept som appellerer til en mangfoldig m?lgruppe.
Den uavhengige seksmannsjuryen som best?r av fageksperter innen web, sosiale medier, kommunikasjon og e-handel har k?ret Enklere liv til ?rets nettbutikk.
? Enklere liv har befestet sin posisjon som en nytenkende og engasjerende nettbutikk gjennom flere ?r. Denne nettbutikken lever virkelig opp til navnet, og bidrar til en enklere hverdag for sine kunder, sier E-handelsdirekt?r Gunnar Henriksen i Posten og Bring.
Utnytter mulighetene
Juryen har vektlagt at Enklere liv utmerker seg med bruk av nettets mange muligheter p? en veldig bra m?te for ? gi kundene sine en bedre kj?psopplevelse. Gode og egenkomponerte beskrivelser av et litt uvanlig og innovativt produktspekter samt god bildebruk er derfor sentralt.
? Enklere liv satser stort p? utvikling av nye og nyttige varer innen en rekke kategorier, som de gjerne markedsf?rer p? utradisjonelle m?ter, sier Henriksen.
Glade vinnere
Enklere liv har et bredt produktsortiment, med 35 butikker i Norge og Sverige i tillegg til nettbutikken. Her kan kunden pr?ve ut mange av produktene. Dette er tiende gang ?rets nettbutikk k?res av Posten og Bring og Enklere liv har v?rt finalist tidligere.
? Jeg vil takke kundene v?re. Dere bestemmer hva vi skal velge og hva vi skal selge, sa en r?rt og overrasket nettbutikksjef, Kristian Sveholm da han mottok trof?, diplom og blomster som ?rets nettbutikk 2014.
Prisgrossisten fra s?r
Stadig flere nettbutikker satser utenfor Norge fordi netthandelen er grensel?s. ?rets Cross Border pris g?r til en norsk nettbutikk som har etablert seg i ett eller flere andre europeiske land.
? Mange utenlandske butikker etablerer seg i Norge, men det er dessverre f? norske som satser ute. Vi i Posten og Bring ?nsker ? oppmuntre dette ved ? dele ut en Cross Border pris, sier Henriksen.
Stormberg ble ?rets nettbutikk i 2010 og 2013, og vinner i ?r prisen som ?rets Cross Border for sin satsing i Sverige, Finland, USA og store deler av EU.
Nytenkende p? L?kka
?rets Nykommer er Grünerl?kka-baserte Dapper, en original nettbutikk som f?rst og fremst tilbyr klassiske sykler og sykkelutstyr, men ogs? barberutstyr og kl?r. Nettbutikken kjennetegnes av kvalitet og god stil for den bevisste kunden.
Vinnerne av ?rets Nettbutikk og ?rets Cross Border blir p?meldt til neste ?rs Global Ecommerce Awards, som g?r av stabelen i Barcelona 8.?9. juni 2015.
Folkets nettfavoritt
For andre ?r p? rad har det norske folk kunnet stemme p? sin norske favorittbutikk p? nett, Folkets Nettfavoritt. Alle de norske nettbutikkene som fikk en stemme har dannet grunnlaget for de ?vrige netthandelsprisene. I ?r var det rekordh?ye 55 000 stemmer fordelt p? 1300 nettbutikker.
Tidligere i ?r ble Stormberg k?ret til Folkets Nettfavoritt. Prisgrossisten fra Kristiansand mottok ogs? denne utmerkelsen under LOAD.14 torsdag 18. september.
——————————————-
Jury netthandelsprisene 2014:
Nina Furu ? Webgruppen
Eivind Savio ? Metronet
Hans-Petter Nyg?rd Hansen ? Gründer og r?dgiver
Lillian Fjeld ? Trygg E-handel
Trine Grung ? Trine Grung AS og Kuddle
Arild Liland, juryleder ? Bring

Tidligere vinnere:

?rets nettbutikk:
2013: Stormberg
2012: Clas Ohlson
2011: Ipet.no
2010: Stormberg.no
2009: HM.com
2008: Storogfin.no
2007: Komplett.no
2006: Komplett.no
2005: Elkj?p.no

?rets nykommer:
2013: ExtraOptical
2012: Shavecare.no
2011: Vaho.no
2010: Makestyleshop.no
2009: Ginatricot.com
2008: Bleieboden.no
2007: Papirloftet.no
2006: Fashion Village (fess.no)

?rets Cross Border (?rets innovasjonspris til 2012):
2013: Komplett
————-
2012: Tretti.no
2011: Epla.no
2010: Elefun.no
2009: Motehus.no
2008: Elefun.no
Posten Norge AS er et nordisk post- og logistikkonsern som utvikler og leverer helhetlige l?sninger innenfor post, kommunikasjon og logistikk i Norden. Konsernet m?ter markedet med to merkevarer, Posten og Bring. Posten betjener privatkunder i det norske markedet og har ansvaret for daglig postdistribusjon og det landsdekkende salgsnettet med over 1400 salgssteder i Norge. Bring retter seg mot bedriftskunder innen post og logistikk i Norden og best?r av forretningsomr?der med ulik spisskompetanse.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy