Transport

Posten Norge styrker e-handelstilbudet i Sverige

Posten og Bring kj?per svenske Smartpak, en del av Bussgods. Med dette oppkj?pet f?r Brings kunder tilgang til 600 nye utleveringssteder for pakker til privatpersoner i Sverige.
Posten og Bring bygger offensivt videre posisjonen som en av Nordens ledende logistikkpartnere. Oppkj?pet av Smartpak styrker Brings tilbud til e-handelsbedrifter. Hovedsakelig gjelder det st?rre pakker p? 20-30 kg som private mottagere henter selv.
? E-handelen er en av de sterkest voksende delene av logistikkmarkedet i Norden, med mye grenseoverskridende handel. Kj?pet av Smartpak vil gi v?re kunder et enda mer attraktivt nordisk tilbud hos Bring, sier Dag Mejdell, konsernsjef i Posten Norge AS.
? Oppkj?pet er et ledd i ? styrke Brings ?hentekanal? for privatpersoner. Det kompletterer dagens tilbud med mindre pakker og hjemlevering av st?rre forsendelser. For eksempel kan vi n? ogs? tilby levering av barnevogner, sykler og dekk til forbrukere over hele Sverige, sier Mejdell.
Bring tok over Smartpak 16. juni. N? starter arbeidet med ? samordne virksomhetene.
For mer informasjon, kontakt Posten og Brings pressetjeneste +47 951 48 000
Tim J?rnsen, konserndirekt?r Bring Logistik Norden, +46 736 635 063
Brings e-handelstilbud i Sverige: Johan Holgersson, kommersiell sjef Bring Parcels Express, +46 709 75 66 20, [email protected], www.bring.se/ehandel

Posten Norge AS er et nordisk post- og logistikkonsern som utvikler og leverer helhetlige l?sninger innenfor post, kommunikasjon og logistikk i Norden. Konsernet m?ter markedet med to merkevarer, Posten og Bring. Posten betjener privatkunder i det norske markedet og har ansvaret for daglig postdistribusjon og det landsdekkende salgsnettet med over 1400 salgssteder i Norge. Bring retter seg mot bedriftskunder innen post og logistikk i Norden og best?r av forretningsomr?der med ulik spisskompetanse.

Similar Posts