Lille store Os

Stockholm, Amsterdam, London, San Francisco ? og Os Kommune. Hva har de til felles? Innovative parkeringsl?sninger!
Os Kommune har spenstig valgt en automatfri parkeringsl?sning, og stiller seg dermed i rekken av de som velger nye m?ter ? tenke p?; parkering uten automater. Kommunen har inng?tt et samarbeid med telefonparkerings- selskapet, EasyPark AS, og gjeste-parkerende er dermed avhengig av mobilen for ? parkere bilen sin.
Et voksende marked

I flere store byer, b?de i Europa og USA, blir det vanligere og vanligere ? velge alternative l?sninger og helt fjerne automatene. Det er selvsagt store kostnadsbesparelser i dette, men for mange blir ogs? milj?aspektet viktig. Med en automatfri l?sning, slipper man utallige kj?returer for reparasjoner, vedlikehold, t?mming, p?fylling av kvitteringspapir og lignende. P? sikt kan man kanskje ogs? bli kvitt sirkuleringstrafikk etter ledige plasser?
Den nye teknologien og utvikling av funksjoner til mobiltelefonene, gj?r ogs? sitt til at telefonparkering er en bransje i vekst. Det blir stadig enklere, og man finner stadig nyere og bedre m?ter ? gj?re det p?. Enkelte steder i USA kan man for eksempel s?ke etter ledige p-plasser og deretter bli guidet via GPS til den ledige plassen.
Forretningsutvikler i EasyPark Norge, Erik Audunhus, forteller at ogs? de kommer medlignende applikasjoner. I f?rste omgang vil det ikke omfatte GPS-bruk, men ogs? dette vil etter hvert v?re p? plass hos EasyPark, og senest innen et par ?r. Her finnes ikke begrensninger, kun muligheter.
Rimelig, og sv?rt brukervennlig

Det ? gj?re noe som er s?pass lite lystbetont litt enklere og mer bekvemt, er kj?rkomment for mange. Og selv om det er en moderne l?sning, er det sv?rt enkelt ? bruke, det hele tar kun noen sekunder. Man er heller ikke avhengig av ? ha en ny og moderne telefon, s? lenge den kan ringe og/eller sende sms, er den god nok!
?Vi har nesten utelukkende positive tilbakemeldinger p? v?r tjeneste, og kundene v?re opplyser at de aldri kunne tenke seg ? g? tilbake til tradisjonell betalingsm?te igjen?, forteller administrerende direkt?r i EasyPark Norge, Roy Jacobsen.
Fortsatt gratis parkering

Selv om kommunen n? innf?rer tidsbegrensning p? sine plasser, og samtidig velger et samarbeid med EasyPark, vil det fremdeles v?re gratis for kommunens innbyggere ? parkere i sentrum. EasyPark er et tilbud utover kommunens vilk?r, men er samtidig ment ? betjene omr?dets turister.
Om du har sp?rsm?l, vennligst kontakt:

EasyPark AS
Roy Jacobsen, Direkt?r
+47 924 02 84 | [email protected]

EasyPark tilbyr tjenester som gj?r parkering mye enklere, mer effektivt og ?konomisk for s? vel bilister, bedriftene de jobber for og parkerings- operat?rene. Tjenestene tilbys gjennom egne virksomheter eller via samarbeidspartnere. EasyPark har 85 ansattefordelt p? kontorer i Norge, Sverige, Danmark, Finland og Tyskland. For mer informasjon g? til www.easypark.no.
Vedlagte filer
PDF-dokument

Authors

Related posts

Top