Transport

Posten forlenger avtalen med H?ndballforbundet

Posten Norge fortsetter som generalsponsor for norsk h?ndball til sommeren 2018, og vil profilere merkevaren Bring enda tydeligere gjennom herrelandslaget.
Den nye avtalen har en verdi p? n?rmere 30 millioner kroner for hele fire?rsperioden. Den gj?r at Norges h?ndballforbund kan sikre videre satsing p? b?de dame- og herrelandslagene, samt Bringserien ? den landsomfattende serien for 16-?ringer.
En god match
? Posten Norge og norsk h?ndball er en god match. V?re medarbeidere er stolte over samarbeidet,
som har skapt engasjement og begeistring internt. N?r vi n? blir en enda tydeligere partner for herrelandslaget, h?per vi det kan bidra til ? l?fte laget ytterligere. Vi ser fram til fire nye spennende og fremgangsrike ?r i samarbeid med norsk h?ndball, sier konserndirekt?r Elisabeth Gj?lme i Posten Norge.
? Det er en stor glede ? kunne presentere en ny samarbeidsavtale med en av de st?rste bidragsyterne til oppbyggingen av norsk h?ndball, sier generalsekret?r Erik Langerud i Norges H?ndballforbund.
Investerer i idrett
? Vi er helt avhengig av samarbeidspartnere som ser nytten av ? investere i v?r idrett, slik at vi kan jobbe videre med v?rt samfunnsansvar om ? motivere og legge til rette for ?H?ndball for alle?. Vi skal gj?re det vi kan for ? levere en positiv effekt tilbake til Posten Norge og s?rge for at de er forn?yd med alle deler av avtalen, p?peker Langerud.
Ogs? h?ndballpresident Karl-Arne Johannesen er meget forn?yd med den nye samarbeidsavtalen.
? Avtalen strekker seg over en periode hvor vi har som m?lsetting at h?ndballjentene fortsatt skal kjempe om medaljer og at h?ndballgutta klarer ? ta det siste steget opp i den internasjonale h?ndballtoppen. Alle ansatte, spillere og tillitsvalgte skal bidra med begeistring, innsatsvilje, respekt og fair play for ? skape verdier for Posten Norge, sier h?ndballpresidenten.
Posten Norge AS er et nordisk post- og logistikkonsern som utvikler og leverer helhetlige l?sninger innenfor post, kommunikasjon og logistikk i Norden. Konsernet m?ter markedet med to merkevarer, Posten og Bring. Posten betjener privatkunder i det norske markedet og har ansvaret for daglig postdistribusjon og det landsdekkende salgsnettet med over 1400 salgssteder i Norge. Bring retter seg mot bedriftskunder innen post og logistikk i Norden og best?r av forretningsomr?der med ulik spisskompetanse.

Similar Posts