Transport

Ett bilde sier mer enn 1000 ord

Icelandair sendte Instagrammer/fotograf Christoffer Collin ?wisslaren? til Island for ? ?ke interessen for destinasjonen og dermed reiser til Island. Det ble suksess, med nesten 1 million ?likes? p? en uke.
Side om side med konvensjonell markedsf?ring i h?st, har Icelandair g?tt mer utradisjonelt til verks for ? f? flere til ? f? opp ?ynene for Island som reisem?l. Det skal tas helt bokstavlig, for det sosiale og bildedrevne mediet Instagram var distribusjonskanalen for formidling av islandsk stemning. Det var ikke satt krav p? forh?nd, tvert i mot var det helt opp til Christoffer selv hva han ville dele.
Prosjektet ble en suksess og budskapet n?dde ut til mange.
Christoffer Collin ?wisslaren? er ikke hvem som helst, han har hele 444.000 f?lgere p? Instagram. En kan trygt si at budskapet om Island ble spredt vidt omkring. Icelandairs samarbeide med ?wisslaren? varte en uke og resultatene taler for seg selv:
– 49 bilder fra Island
– 20.276 ?likes? i gjennomsnitt pr bilde
– 198 kommentarer i gjennomsnitt pr bilde
– I alt 993.511 ?likes?
– I alt 9.701 kommentarer
Som en ekstra bonus fikk @icelandair ytterligere 250 f?lgere i l?pet av Islands prosjektet. Konklusjonen er positiv ? prosjektet har inspirert til ? fortsette i samme spor.

Icelandair er det ledende flyselskapet som tilbyr transport til og fra Island og det ?vrige Europa. Utover det er Icelandair et attraktivt alternativ til og fra Nord-Amerika. Icelandair tilbyr sikre og p?litelige flyvninger med uts?kt service til destinasjoner p? begge sider av Atlanteren.
Flyselskapet har base p? Island og utnytter landets gode beliggenhet mellom Nord-Amerika og Europa for ? utbygge et stadig voksende internasjonalt rutenettverk med Island i sentrum. Icelandair er en del av Icelandair Group.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy