Biler

Ford lanserer unikt “Vignale” produkt og kundeopplevelse i Europa.

Mer informasjon, bilder m.m. om Ford Vignale se; http://iaa2013.fordmedia.eu
Ford opplyste i dag at de i l?pet av 2015 vil lansere et unikt luksusprodukt og tilsvarende kundeopplevelse i Europa under navnet Vignale.
Ford ga det f?rste glimtet av sin visjon for Vignale (uttales: Vinjale) ved lanseringen av Ford Mondeo Vignale Concept, som byr p? unike designelementer, h?ykvalitets h?ndverk, eksklusive detaljer og avanserte teknologier.
– Vignale vil v?re det mest eksklusive uttrykket for Fords varemerke i Europa b?de hva gjelder produkt og kundeopplevelse, sier Geir Haugaard, markedsdirekt?r hos Ford Motor Norge. – Ford Mondeo Vignale Concept viser utstyr og egenskaper som kundene v?re har fortalt at de ?nsker b?de med hensyn til utseende, kvalitet, avansert teknologi og Premium-f?lelse.
Ford presenterte konseptet med en eksklusiv sedan og stasjonsvogn i Vignalefargen Nocciola. Begge bilene har 20-tommers Vignale lettmetallfelger med unike detaljer og overflate, samt flere unike utvendige detaljer. Ford Mondeo Vignale Concept byr ogs? p? utvidet og gjennomf?rt bruk av skinn og andre detaljer som skaper et milj? preget av tradisjonelt bilbyggerh?ndverk kombinert med moderne design og materialtrender.
Ford arbeider kontinuerlig for ? utvikle sine egne l?sninger for moderne design og luksus, og i ?r var Ford den f?rste bilprodusenten som deltok p? verdens ledende utstilling for m?beldesign ? Salone Internazionale del Mobile i Milano. Selskapets design-DNA og inspirasjon fra m?bler og motetrender var ogs? godt synlig p? stolen, lampen og klokken Ford Design viste.
– P?virkning og inspirasjon fra alt fra arkitektur til mote er kombinert for at Mondeo Vignale Concept skal skape en f?lelse av h?y kvalitet og tidl?shet sammen med de nyeste og mest avanserte teknologiene, fastsl?r Stefan Lamm, Ford of Europes direkt?r for eksteri?rdesign.
Utvalgte Ford-forhandlere vil tilby en skreddersydd Ford Vignale-opplevelse, som vil yte h?y service og tilby stressfrie milj?er hvor kundene kan gj?re seg kjent med eksklusive materialer og farger og oppleve spennende utstyr og avanserte teknologier.
Visjonen for Ford Vignale inkluderer ogs? tjenester for ? skape en ekstraordin?r kundeopplevelse. Dette kan f.eks. v?re hente- og bringetjeneste, gratis bilvask, eller invitasjoner til eksklusive arrangementer. – Ford Vignales premium service vil innfri behovene til kunder ? hvor tid er den ultimate flaskehals og luksus, sier Haugaard.
Ford Vignale, som begynner med Mondeo Vignale sedan og stasjonsvogn i 2015 gjenspeiler ettersp?rselen etter Ford-produkter i det ?vre sjiktet av bilmarkedet. H?yutstyrsmodeller representerer for tiden over halvparten av Fords salg i Norge.

Om Ford Motor Company
Ford Motor Company er en global bilindustrileder basert i Dearborn, Michigan, USA, som produserer eller distribuerer biler p? over seks kontinenter. Med ca. 166.000 ansatte og 70 fabrikker p? verdensbasis inkluderer konsernet bilmerkene Ford og Lincoln. Konsernet leverer finansielle tjenester gjennom Ford Motor Credit Company. For mer informasjon vedr?rende Fords produkter, vennligst bes?k www.ford.no
Ford Europa er ansvarlig for ? produsere, selge og vedlikeholde Ford-merkede kj?ret?yer i 51 individuelle markeder og har ca. 66.000 ansatte. I tillegg til Ford Motor Credit Company inkluderer Ford Europas virksomheter Ford Customer Service Division og 22 produksjonsenheter, inklusive samarbeidsprosjekter. Den f?rste Ford-bilen ble sendt til Europa i 1903 ? samme ?r som Ford Motor Company ble etablert. Produksjon i Europa startet i 1911.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Tagi: #Finland   #Goodyear Dunlop Nordic   #Technical Centre Luxembourg   #Test World