Endlig en ny parkeringshverdag!

Glem parkeringsb?ter og det ? m?tte l?pe ut for ? legge mer penger p? automaten, n? kommer endelig et alternativ til parkeringsautomater! Med lansering av EasyPark Telefonparkering p? alle Q-Park sine plasser, finnes det n? et landsdekkende alternativ for de som ?nsker ? betale p? annen m?te enn med mynt eller kort. Og mobilen er redskapet!

EasyPark vil med det nye samarbeidet med Q-Park, lansere om lag 70 000 nye plasser. Det utgj?r mye for de mange som lenge har ?nsket et alternativ til parkeringsautomater. Med dette blir EasyPark ogs? mer synlige i parkeringsverdenen, da alle de nye parkeringsplassene skiltes med EasyPark sin logo og informasjon om framgangsm?ter for telefonparkering.

Stressbefriende og brukervennlig

Hvem har vel ikke sittet stresset i tannlegestolen, eller fris?rstolen for den saks skyld, og skjelvende innsett at parkeringstiden er i ferd med ? renne ut, men uten mulighet til ? f? lagt p? mer penger? Med EasyPark trenger man ikke lenger ? bekymre seg for dette. Uansett hvor langt unna bilen man oppholder seg, kan man enkelt forlenge parkeringen med mobiltelefonen.

?Vi har f?tt mange tilbakemeldinger fra forn?yde kunder som forteller om en langt mindre stressende hverdag. Mange sitter mye i m?ter, og har helt sluttet ? tenke p? parkering. De kan diskré ringe eller sende en sms for ? forlenge parkeringen sin, uten ? m?tte avbryte m?ter eller bekymre seg for b?ter?, sier administrerende direkt?r i EasyPark Norge, Roy Jacobsen. ?Telefonparkering er en voksende bransje, stadig flere benytter det, b?de fordi det er enkelt og rimeligere, men mange har nok ogs? innsett at dette er morgendagens m?te ? parkere p?. Men det er sv?rt enkelt ? bruke!? understreker Jacobsen.

N?r man skal parkere med mobilen, ringer man simpelthen et 5-sifret nummer, taster inn en tallkode som finnes p? parkeringsautomatene, og opplyser deretter hvor lenge man vil parkere. Det hele tar noen f? sekunder. Om man kommer tilbake til bilen tidligere enn forventet, ringer man bare for ? avslutte parkeringen. P? den m?ten trenger man ikke lenger ? overbetale, men betaler kun for den eksakte parkeringstiden. Unders?kelser viser nemlig at man gjennomsnittelig overbetaler godt over 20 % ved hver parkering. I tillegg slipper man ? tenke p? veksel eller om automatene tar kort. Som en ekstra bonus sender ogs? EasyPark en sms n?r det er 15 minutter igjen av parkeringstiden ? en tjeneste som har spart mang en bot.
Om du har sp?rsm?l, vennligst kontakt:

Roy Jacobsen, Direkt?r EasyPark AS
+47 924 02 84 | [email protected]

EasyPark tilbyr tjenester som gj?r parkering mye enklere, mer effektivt og ?konomisk for s? vel bilister, bedriftene de jobber forog parkeringsoperat?rene. Tjenestene tilbys gjennom egne virksomheter eller via samarbeidspartnere. EasyPark har 85 ansattefordelt p? kontorer i Norge, Sverige, Danmark, Finland og Tyskland. For mer informasjon g? til www.easypark.no.
Vedlagte filer
PDF-dokument

Authors

Related posts

Top