Biler

Hyundai lanserer ny merkestrategi og slagord p? bilmessen i Detroit

Hyundai lanserte mandag sitt nye slagord New Thinking. New Possibilities. Slagordet spiller p? at Hyundai i fremtiden skal levere biler med premium verdi til en pris vanlige mennesker kan betale. Tradisjonelt er ordet premium forbundet med h?yt prisede biler som gj?r dem utilgjengelig for de fleste. Hyundai ?nsker med sitt moderne premiumkonsept ? tilby h?y kvalitet kombinert med avanserte l?sninger til en pris som vil overraske kunder positivt. Nye tanker og nye m?ter ? gj?re ting p? skal muligj?re denne planen.
– Mange kunder ?nsker biler som tilfredstiller behov utover det ? komme fra A til B, derfor m? vi levere biler som overrasker og tilfredstiller krav utover det som forventes, sier PR-manager Morten Brusletto hos Hyundai. – Dette gjelder ogs? hele Hyundais forretningsdrift, iinkludert butikker, service, garantiordninger og annen oppf?lging. Nyhetene som ble presenteres p? bilmessen i Detroit, sportsbilen Veloster og konseptbilen Curb er med p? ? understreke den nye retningen for den koreanske bilfabrikken, sier Brusletto.
For ? lese med om dette se vedlagte pressmelding fra Hyundai Motor Company og pressemelinger vedr. Curb og Veloster
Hyundai Motor Company i Korea er verdens fjerde st?rste bilprodusent med ca 75.000 ansatte. Hyundai er representert i 193 land med ca 6.000 forhandlere. I Norge har selskapet ca. 65 forhandlere og har solgt over 70.000 biler siden merket kom til landet i 1992.
Vedlagte filer
Word-dokument

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy